Servisné služby v servisnom stredisku

KODYS SLOVENSKO® operuje príslušným technickým vybavením a špecializovanými technikmi na servis všetkých dodávaných zariadení. Servisní technici firmy KODYS SLOVENSKO® absolvujú pravidelné školenia priamo u výrobcu pre servis zariadení príslušného typu. Kvalitu poskytovaných servisných služieb monitoruje priamo každý výrobca a náhradné diely sú poskytované iba autorizovanému servisnému stredisku, v záujme poskytovania servisu na najvyššej úrovni. Na základe toho bolo spoločnosti KODYS SLOVENSKO® udelených viacero autorizácií, medzi ktoré patrí napr. certifikáty Zebra Service Provider Label a Zebra Service Provider Card, certifikáty na integráciu a servis zariadení Zebra (bývalá Motorola/Symbol), Accu-Sort, Datalogic/PSC, LXE/Akerstrőms, Honeywell Vocollect, Cognex, Logopak a ďalšie. Ako iné procesy vo firme, takisto i servis je prísne kontrolovaný zavedeným systémom manažérstva kvality podľa normy ISO 9001:2008.

Štandardná doba opravy zariadenia je 10 dní, závisí však od povahy poruchy zariadenia a od jeho typu. Cenník služieb spojený so servisným zásahom obdržíte na vyžiadanie.
Poskytujeme kompletný záručný i pozáručný servis na predané produkty. Naše záručné a reklamačné podmienky si môžete pozrieť tu.

Prijatie zariadenia do servisu

Zariadenia do servisu je možné poslať niektorou z kuriérskych služieb s približným opisom chyby zariadenia a riadnou objednávkou na servis (obsahujúcou kontaktnú osobu a spiatočnú adresu). Bez písomnej objednávky nie je možné servisnú činnosť, resp. servisný zásah vykonať.

V prípade zariadenia, ktoré je ešte v záručnej dobe, je potrebné preukázať sa kópiou dodacieho listu, resp. faktúry. Bez preukázania záručná oprava nemusí byť uznaná.

Zariadenie je možné priniesť aj osobne na recepciu v sídle našej spoločnosti (v štandardnom pracovnom čase od 8:00 - 16:30 h) spolu s riadnou objednávkou na vykonanie servisu na danom zariadení. O prijatí do servisu bude v tomto prípade vystavená príjemka do servisu. Zákazník svojim podpisom objednáva opravu a akceptuje záručné a reklamačné podmienky servisu.

Pre váš vyšší komfort vám ponúkame na stiahnutie bezplatné aplikácie pre operačný systém Android, ktoré slúžia pre online zistenie detailov zariadenia zakúpeného v spoločnosti KODYS SLOVENSKO: K-QUICK SUPPORT a pre online sledovanie stavu Vašich zariadení v servise: K-SERVISNÉ ZÁKAZKY.

Radi vám pomôžeme získať viac informácií, neváhajte nás osloviť pomocou kontaktného formulára alebo telefonicky.