Manažment mobilných pracovníkov v teréne
Rýchly a jednoduchý spôsob vzdialeného riadenia vášho biznisu
ibcsSwift je moderný mobilný systém, ktorý umožňuje vzdialený manažment skupín pracovníkov vašej spoločnosti, vykonávajúcich akúkoľvek úlohu kdekoľvek na svete.
ibcsSwift predstavuje pružný nástroj, vďaka ktorému môžete vykonávať činnosti ako elektronická evidencia pridelených úloh, vzdialené prideľovanie úloh pracovníkom, zadávanie termínov začiatku a ukončenia činnosti, zaznamenávanie náhradných dielov a materiálov použitých pri servise a podobne.
Funkcie
Databáza zákazníkov spolu s mapou - spoločná databáza súčasných zákazníkov, zákazníci rozdelení podľa územnej štruktúry
Zoznam úloh - rozdelený zoznam individuálnych úloh, možnosť vyhľadávať a filtrovať
Detaily úlohy - pre každú úlohu môžu byť zobrazené jej podrobnosti vrátane dokumentácie vo forme súborov a fotografií
Pracovné kalendáre - kalendár jednotlivých úloh, vyhľadávací nástroj s možnosťou zmeny poradia a priority úloh
Pracovné scenáre - pracovný scenár s informáciami o rozsahu jednotlivých krokov pre každú úlohu
Dokumentácia úlohy - možnosť oznámiť ukončenie úloh elektronickým podpisom na obrazovke, fotografiami, alebo nahrávkami
Systém pracuje na akomkoľvek mobilnom zariadení, ako napr. smartfón či tablet, čo robí jeho použitie lacné a rýchle. Riešenie je kompatibilné s operačnými systémami Android, Windows a iOS.