Využitie plastových kariet
Plastové karty sa dnes využívaju prakticky všade. Nájdete ich v každej peňaženke a sú využívané takmer každý deň. Okrem toho, že zákazníkom prinášajú rôzne benefity, Vám môžu pomôcť zvýšiť lojalitu tých Vašich a tým celkovo aj Váš zisk. V prípade, že ste reklamná agentúra, vďaka plastovým kartám a všetkým technológiám, ktoré sme schopní ponúknuť, môžete rozšíriť svoje portfólio produktov a ponúknuť Vašim klientom oveľa viac.
Typické príklady využitia plastových kariet:
- zľavové
Prevažne v obchodných centrách a reťazcoch ako benefit pre klientov
- klubové, vernostné
Zvyčajne ich klienti využívajú tak, že na ne zbierajú body, ktoré následne vedia využiťpri ďalšom nákupe produktov ale aj služieb
- zákaznícke
Zákaznícke karty zvyčajne klientom umožňujú čerpať pevne dané zľavy na produkty a služby
- poistenecké
Preukazy poistenca, karty cestovného poistenia, a ďalšie karty s dôležitými údajmi držiteľa
- reklamné
Malá, ale účinná reklama v peňaženkách Vašich zákazníkov. Kedykoľvek Vás vďaka nej môžu zastihnúť.
- žrebovacie karty, stieracie kupóny
Výherné kupóny, dobíjacie kupóny napr. pre telefónny kredit, alebo všetky karty, kde je nutné skryť údaje, ktoré si môže koncový držiteľ zotrieť (PIN kódy, citlivé údaje,...)
- permanentky
Jednorazové alebo viacnásobne použiteľné karty, umožňujúce klientom navštevovať rôzne inštitúcie, podujatia
- vizitky
Klasické vizitky, ktoré však vydržia oveľa viac, ako papierové
- identifikačné, prístupové, stravovacie
Preukazy zamestnancov, stravovacie karty, prístupové karty umožňujúce vstupovať vybraným osobám do rôznych miest. Zvyčajne sa jedná o inteligentné čipové karty.
Všetky naše karty sú vyrábané za najprísnejších podmienok na najrenomovanejších strojoch a podľa štandartných noriem ISO7810, ISO7811, ISO7816 a ISO14443.