Servisné služby v servisnom stredisku

KODYS SLOVENSKO® operuje príslušným technickým vybavením a špecializovanými technikmi na servis všetkých dodávaných zariadení. Naši servisní technici absolvujú pravidelné školenia priamo u výrobcu pre servis zariadení príslušného typu. Kvalitu poskytovaných servisných služieb monitoruje priamo každý výrobca a náhradné diely sú poskytované len autorizovanému servisnému stredisku.

Naša spoločnosť je držiteľom viacerých certifikátov: Zebra Service Provider Label a Zebra Service Provider Card, certifikáty na integráciu a servis zariadení Zebra (Motorola/Symbol), Accu-Sort, Datalogic/PSC, LXE/Akerstrőms, Honeywell Vocollect, Cognex, Logopak a ďalšie.
Ako iné procesy vo firme, takisto i servis je prísne kontrolovaný zavedeným systémom manažérstva kvality podľa normy ISO 9001:2008.
 

Štandardná doba opravy zariadenia je 10 dní, závisí však od povahy poruchy zariadenia a od jeho typu. Cenník služieb spojený so servisným zásahom obdržíte na vyžiadanie.

Poskytujeme kompletný záručný i pozáručný servis na predané produkty. Naše záručné a reklamačné podmienky si môžete pozrieť TU.

 

Prijatie zariadenia do servisu

Kodys Slovensko servisné služby v servisnom stredisku
Zariadenia do servisu je možné poslať niektorou z kuriérskych služieb s približným popisom chyby zariadenia a záväznou objednávkou na servis (obsahujúcou kontaktnú osobu a spiatočnú adresu). Bez písomnej objednávky nie je možné servisnú činnosť, resp. servisný zásah vykonať. 

V prípade zariadenia, ktoré je ešte v záručnej dobe, je potrebné preukázať sa kópiou dodacieho listu, resp. faktúry. Bez preukázania záručná oprava nemusí byť uznaná.

Zariadenie je možné priniesť aj osobne na recepciu v sídle našej spoločnosti (v štandardnom pracovnom čase od 8:00 - 16:30 h) spolu s riadnou objednávkou na vykonanie servisu na danom zariadení. O prijatí do servisu bude v tomto prípade vystavená príjemka do servisu. Zákazník svojim podpisom objednáva opravu a akceptuje záručné a reklamačné podmienky servisu.

Pre váš vyšší komfort vám ponúkame online sledovanie stavu vašich zariadení v servise TU

 

Radi vám pomôžeme získať viac informácií, neváhajte nás osloviť pomocou kontaktného formulára alebo telefonicky.