Servisné služby v servisnom stredisku
KODYS SLOVENSKO® operuje príslušným technickým vybavením a špecializovanými technikmi na servis všetkých dodávaných zariadení. Naši servisní technici absolvujú pravidelné školenia priamo u výrobcu pre servis zariadení príslušného typu. Kvalitu poskytovaných servisných služieb monitoruje priamo každý výrobca a náhradné diely sú poskytované len autorizovanému servisnému stredisku.
Štandardná doba opravy zariadenia je 10 dní, závisí však od povahy poruchy zariadenia a od jeho typu. Cenník služieb spojený so servisným zásahom obdržíte na vyžiadanie.
Poskytujeme kompletný záručný i pozáručný servis na predané produkty. Naše záručné a reklamačné podmienky si môžete pozrieť TU.
Prijatie zariadenia do servisu
Zariadenia do servisu je možné poslať niektorou z kuriérskych služieb s približným popisom chyby zariadenia a záväznou objednávkou na servis (obsahujúcou kontaktnú osobu a spiatočnú adresu). Bez písomnej objednávky nie je možné servisnú činnosť, resp. servisný zásah vykonať.V prípade zariadenia, ktoré je ešte v záručnej dobe, je potrebné preukázať sa kópiou dodacieho listu, resp. faktúry. Bez preukázania záručná oprava nemusí byť uznaná.
Zariadenie je možné priniesť aj osobne na recepciu v sídle našej spoločnosti (v štandardnom pracovnom čase od 8:00 - 16:30 h) spolu s riadnou objednávkou na vykonanie servisu na danom zariadení. O prijatí do servisu bude v tomto prípade vystavená príjemka do servisu. Zákazník svojim podpisom objednáva opravu a akceptuje záručné a reklamačné podmienky servisu.
Pre váš vyšší komfort vám ponúkame online sledovanie stavu vašich zariadení v servise TU
Radi vám pomôžeme získať viac informácií, neváhajte nás osloviť pomocou kontaktného formulára alebo telefonicky.