Ako moderná technológia zjednodušuje nákupy v Yeme.

Známa sieť potravín Yeme, ktorej koncept je postavený na čerstvých, lokálnych a remeselných produktoch od prevažne domácich farmárov a výrobcov, si od svojho založenia zakladá nielen na starostlivom výbere dodávateľov a ponuke prémiových produktov, ale aj na inováciách, ktoré zlepšujú zákaznícky zážitok. 
V rámci tohto prístupu k moderným technológiám a neustáleho hľadania spôsobov, ako zefektívniť nákupný proces, bol v marci 2025 v novootvorenej predajni Yeme Vydrica nasadený kiosk Zebra KC50. Toto riešenie predstavuje ďalší krok vpred v snahe Yeme poskytovať zákazníkom čo najlepší a najkomfortnejší servis. 

KC50

Zebra KC50 je stacionárny kioskový systém s veľkým dotykovým displejom (15,6" alebo 21,5"), navrhnutý pre širokú škálu samoobslužných, pokladničných a informačných potrieb v rôznych odvetviach, od maloobchodu a pohostinstva po zdravotníctvo a výrobu. Funguje ako informačný alebo transakčný bod, kde zákazníci sami vyhľadávajú informácie, skenujú, platia atď.. Jednou z najväčších výhod KC50 je jeho modularita. Je vybavený konektormi "Z-Flex" na všetkých štyroch stranách, čo umožňuje jednoduchú integráciu rôznych periférií a príslušenstva podľa potreby, ako napr. skener čiarových kódov, tlačiareň alebo platobný terminál.

V predajni Yeme slúži kiosk Zebra KC50 predovšetkým na overenie ceny a zloženia výrobkov. Integrácia kiosku priamo s webovou stránkou www.yeme.sk zabezpečuje aktuálnosť a presnosť zobrazovaných údajov o naskenovaných produktoch. Zákazníci si môžu jednoducho a rýchlo zistiť detaily o tovare bez nutnosti kontaktovať personál. Sú síce na podobné samoobslužné riešenia zvyknutí aj z iných predajní Yeme, kiosk KC50 však poskytuje v porovnaní s inými riešeniami oveľa väčšie možnosti pre zobrazenie veľkého množstva informácií o produktoch v prehľadnej forme a to vďaka veľkému a dobre čitateľnému displeju. Nesporne tak zvyšuje zákaznícky komfort. Odhadujú, že pomer medzi vyhľadávaním informácií cez kiosk a osobným kontaktom s personálom je približne 50:50.

Keďže kiosk umožňuje zákazníkom samostatne vyhľadávať informácie o cenách a zložení, znižuje sa počet otázok smerovaných na zamestnancov. Hoci mnohí zákazníci stále preferujú osobný prístup, kiosk nepochybne skracuje čas obsluhy a zefektívňuje prácu personálu, najmä pokiaľ ide o cenové dopyty. 

Yeme

Zhodnotenie nasadenia novej technológie po niekoľkých mesiacoch je pre Yeme jednoznačne pozitívne. Tento krok nielenže zefektívnil overovanie cien a prístup k informáciám o produktoch, čím priamo odbremenil personál, ale zároveň potvrdil povesť Yeme ako inovatívneho predajcu, ktorý neustále investuje do zlepšenia zákazníckeho komfortu.

Kontaktujte nás

Zistíme vaše potreby a poradíme ideálne riešenie pre váš biznis.

+421 2 4342 3844 info@kodys.sk

Vyplňte kontaktný formulár